Bc. Jan PÁLKA

Diplomová práce

Vícevrstvá klient-server aplikace pro řízení osobních a podnikových úkolů \nl{} \nl{}

N-tier client-server application for the management of personal and business related tasks
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření vícevrstvé aplikace na principu klient-server pro řízení osobních a podnikových úkolů. Data serverové části jsou uchovávána v databázi Microsoft SQL. Pro vytvoření obou částí systému byl zvolen programovací jazyk C# za použití technologie .NET 2.0. Systém je určen pro více uživatelů, kteří se přihlašují pomocí přihlašovacího jména a hesla. Uživatelé jsou rozděleni …více
Abstract:
The main task of this diploma work is to create n-tier application on the principle client-server for managing personal and business tasks. Data used in server part are stored in Microsoft SQL database. Both parts of the system are created in programming language C# using technology .NET 2.0. System is created for use by several users, who log in using personal login and password. Users are divided …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2008
Identifikátor: 9385

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Milan Navrátil, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PÁLKA, Jan. Vícevrstvá klient-server aplikace pro řízení osobních a podnikových úkolů \nl{} \nl{}. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie