Dospívající a online čtenářské komunity – Mgr. Ema Juranová
Mgr. Ema Juranová
Diplomová práce
Dospívající a online čtenářské komunity
Adolescents and online reading communities
Anotace:
Cílem diplomové práce je zmapovat povědomí dospívajících o online čtenářských komunitách, jejich zapojení do těchto komunit a to, jaký vliv tyto komunity na dospívající mají. Teoretická část zkoumá tři hlavní elementy, jež tato problematika spojuje, a to čtenářství u dětí a dospívajících, komunity a online prostředí sociálních sítí. Praktická část popisuje sběr dat, jenž byl proveden u dvou skupin …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to map out the awareness of adolescents about online reading communities, their involvement in these communities and what impact these communities have on adolescents. The theoretical part examines the three main elements that connect this issue, namely readership in connection to children and adolescents, communities and the online environment of social media. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i6d6j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Kudrnáč, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Privacy and security in social media
Viktoriya Jukova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
History of Social Media
Kristina Grebenshchikova -
Publishers webpage and the journal description: how to persuade and attract readers by constructing journal´s character (aim, scope, readership) and contribution.
Barbora HRUŠKOVÁ