Karolína Hubcejová

Bakalářská práce

Komparace nákupního chování různých skupin spotřebitelů v cestovním ruchu dle lokace jejich sídla

Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat primární a sekundární informace týkající se nákupního a spotřebního chování spotřebitele na trhu cestovního ruchu a provést komparaci dle lokace sídla. Teoretická část se zabývá objasnění pojmů, které jsou klíčové pro porozumění praktické části práce. Cílem praktické části práce bude komparovat získaná primární data dle velikosti sídla respondentů.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.