Vlastnosti mezinárodní reklamy na příkladu reklamní činnosti ŠKODA AUTO – Vladislav KOZHALO
Vladislav KOZHALO
Bachelor's thesis
Vlastnosti mezinárodní reklamy na příkladu reklamní činnosti ŠKODA AUTO
The Features of International Advertising on the Example of SKODA AUTO's Advertising Activities
Abstract:
The purpose of this work is to study and compare the advertising activities of Škoda AUTO in the Czech and Russian markets. The subject of the study was the company's commercials, as well as product catalogs presented in both markets. The paper presents an analysis of the company's advertising texts from the point of view of the language means used, as well as a comparison of the effectiveness of advertising …moreAbstract:
Cílem této práce je výzkum a srovnání reklamních aktivit společnosti Škoda Auto na českém a ruském trhu. Předmětem zkoumání byly vybrány reklamní videoklipy společnosti, stejně jako katalogy produktů prezentované na obou trzích. Práce poskytuje analýzu reklamních textů společnosti z hlediska použitých jazykových prostředků, stejně jako srovnání účinnosti reklamních textů v různých zdrojích na území …more
Language used: Russian
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jana Volodymyrivna Macurová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOZHALO, Vladislav. \textit{Vlastnosti mezinárodní reklamy na příkladu reklamní činnosti ŠKODA AUTO}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/2ytim4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOZHALO, Vladislav. Vlastnosti mezinárodní reklamy na příkladu reklamní činnosti ŠKODA AUTO. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Philology / Business Russian
Theses on a related topic
-
Analýza efektivity reklamní činnosti
Alexey Agapov -
Integrace České republiky do světové ekonomiky na příkladu mezinárodního podnikání společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Anna Rudnitskaya -
Vývoj společnosti Škoda Auto a.s. a její vliv na zahraniční obchod České republiky
Viktor Vilímek -
Sledování emisí CO2 v rámci mezinárodní logistiky dílů a komponentů společnosti Škoda Auto, a. s.
Jana Milkovičová -
Plánování mezinárodního eventu pro fleetové zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Alla Udovenko -
Oceňování dlouhodobého hmotného majetku ve Škoda Auto, a.s.
Marek Hozák -
Adaptace Čechů na život a práci ve společnosti Škoda Auto Deutschland
Tomáš Šnajdr -
Analýza trhu práce a politiky zaměstnanosti ve Španělsku
Eliška Šrajerová