Bc. Petra Holáková

Master's thesis

Využitelnost metody GTD a principů self managementu u mladší a střední generace

Usability of GTD method and principles of self management with the young and middle-aged generation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitelností GTD metody a principů self-managementu. Teo-retická část popisuje oblast Time managementu s důrazem na jeho čtvrtou generaci. K popisu využívá pojmy, které se vzájemně propojují. Konkrétně se jedná o sebepoznání, vedení, řízení, čas, produktivita a efektivita. Praktická část je rozdělena na dvě části. Ta první nás seznamuje s GTD metodou obecně. Druhá část zjišťuje …more
Abstract:
The diploma thesis deals with using GTD method and principles of self-management. The theoretical part describes the time management field with emphasis on its fourth generati-on. To describe the use of concepts that are interconnected. Specifically, the self-knowledge, leadership, management, time, productivity and efficiency. The practical part is divided into two parts. The first introduces the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Lukáš Gregor

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Holáková, Petra. Využitelnost metody GTD a principů self managementu u mladší a střední generace. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications