Martin Grund

Master's thesis

Budování značky UniCredit Bank na českém finančním trhu

Brand building of UniCredit Bank on the Czech financial market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je popsat budování značky UniCredit Bank v České republice, analyzovat vlastní značku a vyvodit konkrétní doporučení pro další směřování do budoucna. Práce je rozdělena na metodologickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje významu značky a procesu jejího budování. Pozornost je dále věnována segmentaci trhu a marketingovému mixu. Praktická část obsahuje popis procesu …more
Abstract:
The purpose of this diploma paper is to describe the brand building process of UniCredit Bank in the Czech Republic, analyse the brand itself and make recommendations regarding the future of the brand. The paper comprises of the theoretical and practical parts. The theoretical part explains the meaning of a brand and the process of brand building. Attention is brought to market segmentation and the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 10. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2011
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Jan Chvojka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25120

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management