Martin Grund

Master's thesis

Budování značky UniCredit Bank na českém finančním trhu

Brand building of UniCredit Bank on the Czech financial market
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je popsat budování značky UniCredit Bank v České republice, analyzovat vlastní značku a vyvodit konkrétní doporučení pro další směřování do budoucna. Práce je rozdělena na metodologickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje významu značky a procesu jejího budování. Pozornost je dále věnována segmentaci trhu a marketingovému mixu. Praktická část obsahuje popis procesu …viac
Abstract:
The purpose of this diploma paper is to describe the brand building process of UniCredit Bank in the Czech Republic, analyse the brand itself and make recommendations regarding the future of the brand. The paper comprises of the theoretical and practical parts. The theoretical part explains the meaning of a brand and the process of brand building. Attention is brought to market segmentation and the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
  • Vedúci: Jan Koudelka
  • Oponent: Jan Chvojka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25120

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management