Le marketing et la communication des associations – Dagmar Hudcová
Dagmar Hudcová
Bachelor's thesis
Le marketing et la communication des associations
Orientation sur des associations a vocation écologique; analyse marketing de l'association KONOPA
Marketing and communication of non-profit organizations
Abstract:
The objective of this thesis is to present the probleme of marketing and communication in non-profit organizations and to make clear the importance of these notions in civil activities. This work determines steps in basic marketing of non-governmental and non-profit making organizations with ecological missions. We make clear why the professionalism of volunteers is essential to accomplish all their …viacAbstract:
L'objectif de ce mémoire de licence est de présenter la problématique du marketing et de la communication au sein du secteur sans but lucratif, ainsi que d'expliquer l'importance de ces notions pour les activités citoyennes quelconques. Le travail détermine une démarche marketing de base d'une organisation non-gouvernementale sans but lucratif et a vocation écologique. Nous expliquons pourquoi la professionnalisation …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2009
- Vedúci: Jaromír Kadlec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / odbor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii