Syndrom vyhoření v pedagogické profesi – Bc. Lenka Plodíková, DiS.
Bc. Lenka Plodíková, DiS.
Bachelor's thesis
Syndrom vyhoření v pedagogické profesi
Burnout syndrome in the teaching profession
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na syndrom vyhoření v pedagogické profesi. V teoretické části popisuje osobnost učitele, kompetence učitelského povolání a profesní zátěž, která je na učitele vyvíjena. Svoji roli také sehrává učitelův temperament, který ovlivňuje jeho chování navenek ve školním prostředí. V bakalářské práci jsou rozděleny jednotlivé temperamenty podle známých psychologů a jejich typologií …moreAbstract:
This Bachelor thesis focuses on the burnout syndrome in the teaching profession. The theoretical part describes the personality of a teacher, the competence of the teaching profession and professional strain, which a teacher undergoes. A very important role is played by the teacher´s temperament which also influences their behaviour outwardly in the school environment. In this bachelor thesis theories …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vy4sf/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2016
- Supervisor: JUDr. Mgr. Ing. Kateřina Šmejkalová
- Reader: Ing. Pavla Stejskalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training
Theses on a related topic
-
Stres v učitelské profesi
Hana Draská -
Využití psychomotorických aktivit pro pomáhající profese ve fázi vyčerpání
Anna Procházková -
Syndrom vyhoření u pracovníků multidisciplinárního týmu v paliativní péči.
Jana KOTÍKOVÁ -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ