Ing. Kateřina Vaněčková

Bakalářská práce

Personální marketing v malé společnosti na konkrétním příkladu

Concrete example of personnel marketing in small-sized enterprise
Anotace:
Má práce je zaměřena na způsoby získávání pracovníků a jejich následného výběru. Dále pojednává o tom, co je potřeba zaměstnancům nabídnout a jak se k nim chovat, aby si je firma udržela. V první části vymezím základní termíny a shrnu základní teoretické poznatky týkající se personálního marketingu všeobecně v malých firmách. V podkapitolách se zaměřím na získávání a výběr pracovníků, tvorbu dobré …více
Abstract:
My work is focused on ways of employees recruiting and their subsequent selection. In addition, it deals with what is to be offered to employees and how to behave as an employer in order to prevent their leaving from a company. In the first part I specify the basic terms and summarize basic theoretical knowledge generally related to personal marketing in small companies. In subchapters I focus on acquisition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
  • Oponent: Ing. Josef Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní