Personální marketing v malé společnosti na konkrétním příkladu – Ing. Kateřina Vaněčková
Ing. Kateřina Vaněčková
Bakalářská práce
Personální marketing v malé společnosti na konkrétním příkladu
Concrete example of personnel marketing in small-sized enterprise
Anotace:
Má práce je zaměřena na způsoby získávání pracovníků a jejich následného výběru. Dále pojednává o tom, co je potřeba zaměstnancům nabídnout a jak se k nim chovat, aby si je firma udržela. V první části vymezím základní termíny a shrnu základní teoretické poznatky týkající se personálního marketingu všeobecně v malých firmách. V podkapitolách se zaměřím na získávání a výběr pracovníků, tvorbu dobré …víceAbstract:
My work is focused on ways of employees recruiting and their subsequent selection. In addition, it deals with what is to be offered to employees and how to behave as an employer in order to prevent their leaving from a company. In the first part I specify the basic terms and summarize basic theoretical knowledge generally related to personal marketing in small companies. In subchapters I focus on acquisition …víceKlíčová slova
Zaměstnanec zaměstnavatel lidské zdroje pracovní místo nabídka zaměstnání získávání a výběr zaměstnanců uchazeč o pracovní místo inzerát pohovor životopis rozvoj zaměstnanců vzdělávání odměňování zaměstnanecké výhody. Employee Employer Human Resources Working place offer of employment recruitment a personnel selection applicant for a situation advertisement interview biography employee development education remuneration employee's benefits.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/av0xq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
- Oponent: Ing. Josef Vávra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Recruitment v personální agentuře a jeho přínos pro vybrané firmy v Moravskoslezském kraji
Monika ZEMANOVÁ -
Recruitment z pohledu personální agentury
Lenka Hnátková -
Metody a postupy získávání a výběru pracovníků a hodnocení jejich vypovídací schopnosti
Tereza Nováková -
Zhodnocení využití různých nástrojů získávání a výběru zaměstnanců personální agenturou
Dominik Klimscha -
Kvalita vztahů na pracovišti a resilience a jejich vliv na efektivitu práce
Jakub Krahulík -
Význam zaměstnaneckých benefitů pro získávání a retenci vysokoškolských studentů a absolventů
Veronika Soukupová -
Získávání a výběr zaměstnanců v malé a velké společnosti
Michaela Šichtová -
Získávání a výběr zaměstnanců v organizaci Tesco Stores ČR, a. s.
Tereza Brožková