Marketingová komunikace autonomních automobilů – Bc. Lukáš Šrom
Bc. Lukáš Šrom
Diplomová práce
Marketingová komunikace autonomních automobilů
Marketing communication of autonomous cars
Anotace:
Diplomová práce se zabývá autonomními automobily se zaměřením na marketingovou komunikaci. Cílem je popsat autonomní způsob dopravy a vnímání autonomních automobilů potencionálním zákazníkem. V teoretické části je popsán autonomní způsob dopravy, jeho principy a fungování, cílové skupiny, argumenty při komunikaci autonomity a faktory, které mohou ovlivnit pohled na autonomní automobily. V praktické …víceAbstract:
This diploma thesis deals with autonomous cars with a focus on marketing communication. The aim of this work is to describe the autonomous mode of transport and the perception of autonomous cars by potential customers. The theoretical part describes the autonomous mode of transport, its principles and operation, target groups, arguments in the communication of autonomy and factors that may affect …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Martina Beránek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Budoucnost nákladní silniční dopravy
Martina Oliveriusová -
Využití a budoucnost alternativních paliv v silniční dopravě z ekonomického a manažerského pohledu
Tomáš Ertl -
Včasné varování pro zvýšení bezpečnosti silniční dopravy
David Kubát -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Značka a její komunikace u autonomních automobilů
Tomáš Hodan -
Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada
Ivanna ZAJACOVÁ -
Automobil a prostředí: Transkulturní studie
Barbora Bartošová -
Komparace komunikačních kampaní na modely automobilů Škoda Enyaq a Hyundai Ioniq 5 a návrh na jejich vylepšení
Martina Kapounová
Název
Vložil
Vloženo
Práva