Rudolf Zezula

Bachelor's thesis

Závislost výše spropitného na jeho příjemci

Relation between among of gratuity and its reciever
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Závislost výše spropitného na jeho příjemci“ je zjistit, jak očekávání jednotlivých zákazníků, komu připadne jejich spropitné, ovlivní výši spropitného po zjištění, jak se v dané restauraci spropitné skutečně přerozděluje. První část práce obsahuje rešerši literatury problematiky. Druhá kapitola představuje datový vzorek a jeho charakteristiky. Ve třetí části je provedena …viac
Abstract:
The aim of thesis „Relation between amog of gratuity and its receiver“ is to find how the expectation of each customer, where will their gratuity ends, influence their decision of how much will they tip. First part oh thesis contains a literature review. Second part represents the data simple and their charakteristice. The third part describe econometrics analysis based on OLS models and Logit model …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedúci: Ing. Michal Kvasnička, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bára Karlínová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economic Theory / Economics