Analýza nástrojů podpory prodeje rychloobrátkového zboží – Mgr. Renata HLAVAČKOVÁ
Mgr. Renata HLAVAČKOVÁ
Master's thesis
Analýza nástrojů podpory prodeje rychloobrátkového zboží
Analysis of tools of sales promotion for FMCG
Anotácia:
Práce seznamuje se současnou nabídkou a trendy podlinkové komunikace, posuzuje vhodnost použítí POP nástrojů ze strany maloobchodních řetězců a zadavatele. Cílem je návrh možností in-store podpory prodeje v maloobchodních řetězcích pro výrobce pečiva - společnost PENAM.Abstract:
The thesis informs about present offer and trends in below-the-line communication, evaluates suitability of using POP tools. The goal of the thesis is tu suggest possibilities of in-store sales promotion for company PENAM.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2007
Identifikátor:
4935
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLAVAČKOVÁ, Renata. Analýza nástrojů podpory prodeje rychloobrátkového zboží. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková -
Finanční analýza maloobchodní nabídky zboží a služeb ve venkovském prostoru
Martina Souhradová -
Pořízení zboží v maloobchodních řetězcích
Ilona Matějů -
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
Jana Kosinová -
Space management vybrané maloobchodní jednotky
Antonín ŠVEJDA -
Řízení objednávek zboží s omezenou dobou trvanlivosti
Jan Chocholáč -
Výnosnost prodeje potravinářského zboží privátních značek obchodního řetězce
Ludmila Molišová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová