Bc. Lukáš Javůrek
Bachelor's thesis
Tematické dominanty próz Emila Hakla
Thematic dominant features of Emil Hakl's prose
Abstract:
Bakalářská práce Tematické dominanty próz Emila Hakla analyzuje, interpretuje a srovnává vybrané prozaické texty Emila Hakla (Konec světa, Intimní schránka Sabriny B. (final cut), O rodičích a dětech), především s důrazem na tematický plán literárního díla. Práce seznámí čtenáře s osobou Emila Hakla, jeho dílem a celkově jeho obrazem v odborné literatuře. S oporou v uvedených teoretických východiscích …moreAbstract:
The bachelor thesis Thematic Dominant Features of Emil Hakl´s Prose analyses, interprets and compares selected prosaic texts written by Emil Hakl (Konec světa, Intimní shcránka Sabriny B. (final cut), O rodičích a dětech), primarily with the emphasis on the thematic plan of a literary work. This thesis concerns itself with the characteristic features of each. Hakl´s prosaic text and deals with their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2014
Accessible from:: 27. 6. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2014
- Supervisor: Mgr. Jiří Chocholoušek
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Javůrek, Lukáš. Tematické dominanty próz Emila Hakla. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.6.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 6. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / CJ-HU
Theses on a related topic
-
Kapitoly z čeké prózy třetího milénia.
Pavel HORKÝ -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Komunikace o smrti mezi rodičem a dítětem
Olga Kulaeva -
Spolupráce pomáhajících institucí a rodičů v péči o děti a mladistvé s poruchou autistického spektra a kombinovaným postižením
Jana KAŠÍKOVÁ -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Mínění rodičů a učitelů o možnosti zařazení dvouletých dětí do mateřských škol
Michaela Vintrlíková -
Informovanost rodičů o povinném a nepovinném očkování kojenců a dětí
Viktorie Stulíková