Bc. Eliška Vyhnánková, DiS.

Bakalářská práce

Marketingové řízení developerské společnosti

Marketing management in development company
Anotace:
Marketing a marketingové řízení jsou důležité k udržení pozice firmy na trhu a k lepším výkonům. V České republice jsou marketingové a strategické plánování bohužel stále výrazně podceňovány. Cílem této práce je poukázat na praktickou aplikaci marketingového mixu v podmínkách developerské společnosti na konkrétním projektu. Marketingový mix představuje a konkretizuje všechny kroky, které organizace …více
Abstract:
Marketing and marketing management are important to maintain the position of the firm in the marketplace and to reach better outputs. Unfortunately in the Czech Republic are marketing and strategic planning still underestimated. The aim of this thesis is to refer to practical application of the marketing mix in special conditions of development companies on a concrete project. Marketing mix represents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
  • Vedoucí: Ing. Michaela Pěničková
  • Oponent: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance