Ing. Iveta Voborná

Master's thesis

Tvorba marketingové strategie pro podnik

The Building of the marketing strategy for a company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro hotel Royal Ricc. Na základě výsledků analýzy vnějšího i vnitřního prostředí, SWOT analýzy a dotazníkového průzkumu hotelu jsou identifikovány problematické oblasti tohoto zařízení. Nově navržená marketingová strategie směřuje k celkovému zlepšení činnosti hotelu a rozšíření nabídky jeho služeb.
Abstract:
The thesis is focused on creating marketing strategy for the hotel Royal Ricc. The strategy itself is based on analysis of the external and internal environment, SWOT analysis and a questionnaire survey to identify problem areas of the hotel. The newly designed marketing strategy aims to improve the overall business and expansion of hotel services.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: JUDr. Petra Schillerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting