Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa – Alexandra Tančáková
Alexandra Tančáková
Master's thesis
Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa
Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce bylo, vycházeje z teoretických východisek řešené problematiky a z názorů veřejnosti, identifikovat jak vnímá hodnotu značky společnosti veřejnost. V zájmu naplnění hlavního cíle bylo nejdříve nutné teoreticky vymezit problematiku značky, její hodnoty z pozice spotřebitele a významu hodnoty značky z pohledu již realizovaných studií. Následně bylo nutné zrealizovat kombinovaný …viacAbstract:
The main goal of the diploma thesis was, based on the theoretical basis of the problem and the views of the public, to identify how the public perceives the value of the company's brand. In order to fulfill the main goal, it was first necessary to theoretically define the issue of the brand, its value from the position of the consumer and the importance of the value of the brand in terms of studies …viacAbstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce bolo, vychádzajúc z teoretických východísk riešenej problematiky a z názorov verejnosti, identifikovať ako vníma hodnotu značky spoločnosti verejnosť. V záujme naplnenia hlavného cieľa bolo najskôr nutné teoreticky vymedziť problematiku značky, jej hodnoty z pozície spotrebiteľa a významu hodnoty značky z pohľadu už realizovaných štúdií. Následne bolo potrebné zrealizovať …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84821
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2021
- Vedúci: Olga Horová
- Oponent: Leoš Šafár
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84821
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Emmanuella Naa Komiley Tetteh -
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Emmanuella Naa Komiley Tetteh -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková