Michaela HOUSKOVÁ

Diplomová práce

Efektivita badatelsky orientovaného přístupu ke vzdělávání ve výuce žáků 3. ročníku ZŠ: empirická sonda

The effectivity of the inquiry-based learning approach on teaching 3rd grade pupils: an empirical study
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi zařazování badatelsky orientované výuky do vyučování prvouky ve 3. ročníku základní školy a nástinu její efektivity využití na 1. stupni základní školy. V teoretické části diplomové práce je věnována pozornost zejména charakteristice učení, mladšího školního věku a důraz je kladen především na vymezení pojmu badatelsky orientovaná výuka a její druhy. Výzkumná část …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the options of inclusion of inquiry-based education into the lessons of Biology in the 3rd grade of the primary school and it outlines the efficiency of usage of inquiry-based education in the primary school. The main attention in the theoretical part of this thesis is dedicated to the characterization of learning, younger school age and the emphasis is put to the definition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOUSKOVÁ, Michaela. Efektivita badatelsky orientovaného přístupu ke vzdělávání ve výuce žáků 3. ročníku ZŠ: empirická sonda. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy