Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace – Bc. Anežka Sztwiertniová
Bc. Anežka Sztwiertniová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Marketing communication of the chosen non-profit organization
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci vybrané neziskové organizace a formulovat návrhy pro její případné zlepšení. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky se zaměřením na jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Praktická část práce bude obsahovat charakteristiku neziskové organizace a výstupy z provedeného marketingového průzkumu …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the current marketing communication of selected non-profits organization and formulate proposals for its possible improvement. Theoretical ones will be defined in the thesis starting points of the investigated issue with a focus on individual tools of the marketing communication mix. The practical part of the work will contain the characteristics of a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/do6f7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Markéta Vlčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová