Analýza politiky expanze retailingové firmy na českém trhu (na příkladu firmy Carrefour) – Jana Kosorínová
Jana Kosorínová
Bakalářská práce
Analýza politiky expanze retailingové firmy na českém trhu (na příkladu firmy Carrefour)
Analysis of expansion strategies of a retailing company into the Czech market (example of company Carrefour)
Anotace:
Ve své bakalářské práci analyzuji politiku expanze retailingové společnosti Carrefour na český trh. Cílem mé práce je na základě analýzy chování společnosti Carrefour zjistit možné příčiny jejího odchodu z českého trhu a identifikovat její budoucí expanzivní záměry na jiných trzích. Analýzu jsem provedla jak z hlediska úspěšnosti samotné české pobočky, tak i z hlediska role českého trhu v celkové strategii …víceAbstract:
In my Bachelor thesis I analyze expansion strategies of retailing company Carrefour into the Czech market. Aim of my work is to identify possible reasons why this company has left the Czech market and to identify its future expansion strategies into other markets. My analysis is based both on the performance of the Czech branch of Carrefour and the importance of the Czech market within the strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20314
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2010
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20314
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv expanze obchodní firmy na její logistiku
Jakub Mihalko -
Současné trendy prostorové expanze maloobchodu v České republice
Natálie Horváthová -
Krize jako příležitost k růstu prostřednictvím obchodní expanze v praxi podniku
Elena Vasilová -
Mezinárodní expanze vybraných retailingových firem - vytvoření teoretického modelu
Matouš Pudil -
Implementing project management techniques for retail store opening
Robert Steinhauser