Význam a možnosti využití věrnostního programu v maloobchodním řetězci potravin – Iva Seďová
Iva Seďová
Bachelor's thesis
Význam a možnosti využití věrnostního programu v maloobchodním řetězci potravin
The Importance and Possibilities of Using a Loyalty Programme in a Food Retail Chain
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá kompletním věrnostním programem potravinářského maloobchodního řetězce Jednota spotřební družstvo v Hodoníně. Teoretická část se věnuje základním pojmům a obecnému vlivu věrnostního programu. V praktické části bude představeno družstvo a jeho věrnostní program. Na základě marketingového výzkumu, provedeného formou kvantitativního dotazníkového šetření a dojde k vyhodnocení …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the complete loyalty program of the food retail chain Jednota consumer cooperative in Hodonín. The theoretical part is devoted to basic concepts and the general influence of the loyalty program. In the practical part, the cooperative and its loyalty program will be presented. On the basis of marketing research, carried out in the form of a quantitative questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEĎOVÁ, Iva. \textit{Význam a možnosti využití věrnostního programu v maloobchodním řetězci potravin}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/2zygub/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Seďová, Iva. Význam a možnosti využití věrnostního programu v maloobchodním řetězci potravin. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh finanční strategie – Jednota, spotřební družstvo Hlinsko
Ondřej Havlíček -
Analýza logistických procesů u distribučního centra Jednota, spotřební družstvo České Budějovice
Ladislav Novák -
Personální činnosti ve společnosti Jednota, spotřební družstvo ve Zlíně
Roman Machů -
Využití controllingu v podniku JEDNOTA, spotřební družstvo v Boskovicích
David Grénar -
Analýza finanční struktury Jednoty, obchodního družstva Tábor a komparace se spotřebními družstvy Jednota v Jihočeském kraji
Kateřina Štaubrová -
Zhodnocení systému náboru pracovníků podniku Jednota, spotřební družstvo, Moravský Krumlov
Lydie Denková -
Ocenění podniku spol Jednota, spotřební družstvo v Nymburce
Jan Nepimach -
Logistika ve vazbě na marketing - Jednota, spotřební družstvo v Třešti.
Filip Landa