Význam a možnosti využití věrnostního programu v maloobchodním řetězci potravin – Iva Seďová
Iva Seďová
Bakalářská práce
Význam a možnosti využití věrnostního programu v maloobchodním řetězci potravin
The Importance and Possibilities of Using a Loyalty Programme in a Food Retail Chain
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá kompletním věrnostním programem potravinářského maloobchodního řetězce Jednota spotřební družstvo v Hodoníně. Teoretická část se věnuje základním pojmům a obecnému vlivu věrnostního programu. V praktické části bude představeno družstvo a jeho věrnostní program. Na základě marketingového výzkumu, provedeného formou kvantitativního dotazníkového šetření a dojde k vyhodnocení …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the complete loyalty program of the food retail chain Jednota consumer cooperative in Hodonín. The theoretical part is devoted to basic concepts and the general influence of the loyalty program. In the practical part, the cooperative and its loyalty program will be presented. On the basis of marketing research, carried out in the form of a quantitative questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEĎOVÁ, Iva. \textit{Význam a možnosti využití věrnostního programu v maloobchodním řetězci potravin}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/2zygub/.
Jak správně citovat práci
Seďová, Iva. Význam a možnosti využití věrnostního programu v maloobchodním řetězci potravin. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh finanční strategie – Jednota, spotřební družstvo Hlinsko
Ondřej Havlíček -
Analýza logistických procesů u distribučního centra Jednota, spotřební družstvo České Budějovice
Ladislav Novák -
Personální činnosti ve společnosti Jednota, spotřební družstvo ve Zlíně
Roman Machů -
Využití controllingu v podniku JEDNOTA, spotřební družstvo v Boskovicích
David Grénar -
Analýza finanční struktury Jednoty, obchodního družstva Tábor a komparace se spotřebními družstvy Jednota v Jihočeském kraji
Kateřina Štaubrová -
Zhodnocení systému náboru pracovníků podniku Jednota, spotřební družstvo, Moravský Krumlov
Lydie Denková -
Ocenění podniku spol Jednota, spotřební družstvo v Nymburce
Jan Nepimach -
Logistika ve vazbě na marketing - Jednota, spotřební družstvo v Třešti.
Filip Landa