Gripová technika v současném filmu a reklamě – Filip Alex Svoboda
Filip Alex Svoboda
Bachelor's thesis
Gripová technika v současném filmu a reklamě
Grip technology in contemporary film and commercial
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na roli a význam gripové techniky v současném filmu a reklamě. Práce zkoumá historický vývoj gripové techniky a analyzuje její stěžejní principy a technologie. Zároveň se práce věnuje současným estetickým trendům ve filmovém a reklamním průmyslu a zkoumá, jak gripová technika ovlivňuje vizuální styl a narativní strukturu děl. Skrze příklady z praktického života ukazuje …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the role and significance of grip technology in contemporary film and advertising. The work examines the historical development of grip technology and analyzes its key principles and technologies. Simultaneously, the thesis delves into current aesthetic trends in the film and advertising industry and explores how grip technology influences visual style and narrative …moreKeywords
gripová technikaKeywords
estetické aspektyKeywords
filmová tvorbaKeywords
reklama a propagace
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 8. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/18613
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2023
- Supervisor: Tomáš SYSEL
- Reader: Diviš MAREK
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 1. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Theses on a related topic
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights