Bc. Anastasiya Morozova

Master's thesis

Brand Attachment through Lovemarks

Brand Attachment through Lovemarks
Abstract:
This Diploma Thesis deals with the matter of earning brand attachment through the concept of lovemarks. Three hypotheses are: “Lovemarks have a potential to be more appealing to customers than brands”; “The shift from a brand to a lovemark can be realistically performed with the usage of creative marketing techniques” and “A cohesive approach thanks to a modern and innovative branding manual might …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
  • Vedúci: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication