Asistent pedagoga jako faktor ovlivňující klima třídy – Petra BOHÁČOVÁ
Petra BOHÁČOVÁ
Bachelor's thesis
Asistent pedagoga jako faktor ovlivňující klima třídy
Teaching assistant as a factor influencing the classroom climate
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu odborné literatury k tématu inkluze a především na pozici asistenta pedagoga, který svou přítomností ve třídě ovlivňuje klima třídy. V této práci jsou vytyčeny důležité pojmy spojené s inkluzí a vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Klima třídy a faktory, které ho ovlivňují jsou důležitými aspekty ve vzdělávání. Bakalářská práce jednotlivé faktory …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of literature on the topic of inclusion and especially on the position of a teaching assistant whose presence in the classroom influences the classroom climate. In this thesis, important concepts related to inclusion and education of pupils with special educational needs are presented. The climate of the classroom and the factors that influence it are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petra Jurkovičová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOHÁČOVÁ, Petra. Asistent pedagoga jako faktor ovlivňující klima třídy. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education for Lower Secondary and Secondary Schools / SPPma-SVmi
Theses on a related topic
-
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Specifické vzdělávací potřeby sociálních pracovníků obecních a městských úřadů
Kamil Hric -
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Lucie Lednová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Dagmar Šindlerová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Bára Macháčková -
Specifické vzdělávací potřeby a vliv na školní úspěšnost
Iva Skořepová -
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights