Asistent pedagoga jako faktor ovlivňující klima třídy – Petra BOHÁČOVÁ
Petra BOHÁČOVÁ
Bakalářská práce
Asistent pedagoga jako faktor ovlivňující klima třídy
Teaching assistant as a factor influencing the classroom climate
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu odborné literatury k tématu inkluze a především na pozici asistenta pedagoga, který svou přítomností ve třídě ovlivňuje klima třídy. V této práci jsou vytyčeny důležité pojmy spojené s inkluzí a vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Klima třídy a faktory, které ho ovlivňují jsou důležitými aspekty ve vzdělávání. Bakalářská práce jednotlivé faktory …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of literature on the topic of inclusion and especially on the position of a teaching assistant whose presence in the classroom influences the classroom climate. In this thesis, important concepts related to inclusion and education of pupils with special educational needs are presented. The climate of the classroom and the factors that influence it are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Jurkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOHÁČOVÁ, Petra. Asistent pedagoga jako faktor ovlivňující klima třídy. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Specifické vzdělávací potřeby sociálních pracovníků obecních a městských úřadů
Kamil Hric -
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Lucie Lednová -
Specifické vzdělávací potřeby a vliv na školní úspěšnost
Iva Skořepová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Lenka Konopásková -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Miriam Marhounová -
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná
Název
Vložil
Vloženo
Práva