Storytelling a jeho využití ve vlastivědě – Soňa VLADAŘOVÁ
Soňa VLADAŘOVÁ
Diplomová práce
Storytelling a jeho využití ve vlastivědě
Storytelling and its use in Geography
Anotace:
Diplomová práce Storytelling a jeho využití ve vlastivědě zkoumá efektivitu storytellingu jako vyučovací metody v předmětu vlastivěda. V teoretické části diplomové práce jsme se zaměřili na pojem storytelling, v níž se věnujeme vysvětlení pojmu storytelling, jeho formám a historii vyprávění. Dále zde rozebíráme kognitivní hledisko storytellingu, jaký vliv může mít storytelling na kritické myšlení a …víceAbstract:
The thesis titled Storytelling and its use in Geography deals with the determination of the effectiveness of storytelling as a teaching method in the Geography subject. In theoretical part of the thesis we have focused on the concept of storytelling, in which we explain the concept of storytelling, its forms and the history of storytelling. Furthermore, we discuss the cognitive aspect of storytelling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Ivana Brtnová-Čepičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VLADAŘOVÁ, Soňa. Storytelling a jeho využití ve vlastivědě. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Kritické myšlení a jeho metody ve výuce vlastivědy na 1.stupni ZŠ
Michaela MEYEROVÁ -
Využití netradičních aktivizujících přístupů ve výuce vlastivědy
Daniela Brahová -
Mikroregion Polabí ve výuce vlastivědy
Jiří Pinka -
Storytelling in ESL In Czech Lower Secondary Schools
Maxim Krejčí -
Using Digital Storytelling in the English Language Classroom
Kateřina Hronová -
Neurální substráty sociální kognice u schizofrenie
Martin Jáni -
Jazyk a kognice u lidí se schizofrenním onemocněním: Test slovních asociací - Test verbální fluence - subtest Slovník
Monika Víchová -
Sociální kognice a neuropsychologické aspekty roztroušené sklerózy
Jana Maštalířová