Dominika MAZUROVÁ

Bachelor's thesis

MODERNÍ PŘÍSTUPY A JEJICH VÝZNAM K PODPOŘE MOTORICKÝCH FUNKCÍ U DĚTÍ DO 3 LET Z POHLEDU ERGOTERAPEUTA

Modern approaches and their significance in supporting motor functions in children under 3 years of age from the perspective of an occupational therapist
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou psychomotorického vývoje a pomůckami formující tento vývoj u dětí s patologickými odchylkami do 3 let z pohledu ergoterapie. V teoretické části jsou představeny základní vývojové milníky motorického vývoje, dále pak možné patologické odchylky u dětí. Součástí teorie je též handling, léčebné metody využívané v dětské rehabilitaci a správné pomůcky. V neposlední …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of psychomotor development and aids forming this development in children with pathological deviations up to 3 years of age from the perspecti-ve of occupational therapy. In the theoretical part, the basic developmental milestones of mo-tor development are presented, as well as possible pathological deviations in children. The theory also includes handling, therapeutic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Ilona Zahradnická

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MAZUROVÁ, Dominika. MODERNÍ PŘÍSTUPY A JEJICH VÝZNAM K PODPOŘE MOTORICKÝCH FUNKCÍ U DĚTÍ DO 3 LET Z POHLEDU ERGOTERAPEUTA. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta zdravotnických studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta zdravotnických studií
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/