Bc. Lukáš Bárta

Master's thesis

Koncepce mezinárodního marketingu, příklady uplatnění v podniku

The concept of international marketing, application in a company
Abstract:
Ve své diplomové práci se zabývám podmínkami pro vstupu zahraniční společnosti na trh České republiky. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První část je zaměřena na teorii mezinárodního obchodu a mezinárodní marketing. V rámci této kapitoly jsou uvedeny základní charakteristiky mezinárodního podnikatelského prostředí s důrazem na fungování jednotného evropského trhu. Jsou uvedeny postupy při rozhodování …more
Abstract:
In my thesis I deal with the issue of foreign companies entering the Czech market. The thesis consists of two parts. The first part concerns the theory of international trade. In this chapter are characterized the basic features of the international business environment with focus on the single European market. They set procedures for deciding on the business forms and forms of international marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní