Social media influencers and their usage in marketing strategy – Ing. Md Anwar Hossen
Ing. Md Anwar Hossen
Diplomová práce
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Anotace:
The diploma thesis will be focused on the understanding and benefits of social media influencers for business and their usage in marketing strategy. Social media has changed the way of communication, sharing memories as well as experiences with each other in this world. Moreover, it has changed the way of communication with business companies around us. Similarly, the usage of social media channels …víceAbstract:
The diploma thesis will be focused on the understanding and benefits of social media influencers for business and their usage in marketing strategy. Social media has changed the way of communication, sharing memories as well as experiences with each other in this world. Moreover, it has changed the way of communication with business companies around us. Similarly, the usage of social media channels …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dlk4j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2018
- Vedoucí: Ing. Patricia Jakešová
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOSSEN, Md Anwar. \textit{Social media influencers and their usage in marketing strategy} [online]. Praha, 2018 [cit. 2023-06-04]. Dostupné z: https://theses.cz/id/30ns8n/. Diplomová práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce Ing. Patricia Jakešová.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc
Filip Kolacia -
Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi
Sára Černá -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov