Gustavo Nuno MAGALHAES MENDONCA

Master's thesis

Project of Expanding Student Agency' Company Model to Portugal

Project of Expanding Student Agency´ Company Model to Portugal
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt expanze společnosti Student Agency na portugalský trh. Teoretická část diplomové práce charakterizuje řízení a budování značky. Zaměřuje se převážně na aspekty hodnoty značky, prvky značky, identitu značky, interna-cionalizaci značky a globální strategii značky. Praktická část práce je rozdělena na dvě části. První část tvoří analýza společnosti Student …more
Abstract:
The goal of this thesis is to create a project of expanding Student Agency? company model to Portugal. The theoretical part of this thesis is related to brand management and brand building. It mainly concerns the aspects of brand equity, elements and identity, as well as the management of brands in new markets and global brand strategies. The practical part of this work is divided in two. The first …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier: 22659

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MAGALHAES MENDONCA, Gustavo Nuno. Project of Expanding Student Agency' Company Model to Portugal. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe