Project of Expanding Student Agency' Company Model to Portugal – Gustavo Nuno MAGALHAES MENDONCA
Gustavo Nuno MAGALHAES MENDONCA
Master's thesis
Project of Expanding Student Agency' Company Model to Portugal
Project of Expanding Student Agency´ Company Model to Portugal
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt expanze společnosti Student Agency na portugalský trh. Teoretická část diplomové práce charakterizuje řízení a budování značky. Zaměřuje se převážně na aspekty hodnoty značky, prvky značky, identitu značky, interna-cionalizaci značky a globální strategii značky. Praktická část práce je rozdělena na dvě části. První část tvoří analýza společnosti Student …moreAbstract:
The goal of this thesis is to create a project of expanding Student Agency? company model to Portugal. The theoretical part of this thesis is related to brand management and brand building. It mainly concerns the aspects of brand equity, elements and identity, as well as the management of brands in new markets and global brand strategies. The practical part of this work is divided in two. The first …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
22659
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAGALHAES MENDONCA, Gustavo Nuno. \textit{Project of Expanding Student Agency' Company Model to Portugal}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/30wxjb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAGALHAES MENDONCA, Gustavo Nuno. Project of Expanding Student Agency' Company Model to Portugal. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Průmysl 4.0 a jeho vliv na zaměstnanost v automobilovém průmyslu
Michaela Molnárová -
Marketingová strategie firmy Leo Express Global a. s. na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí
František Příplata -
Postavení společnosti Leo Express na trhu osobních železničních přepravců v ČR
Martin Henčl -
Analýza konkurence DHL Express s.r.o.
Veronika STRAKOVÁ -
Využití železniční dopravy ve vnitrostátní přepravní síti TNT Express Worldwide, spol. s r.o.
David Kočí -
Financial analysis of the LEO Express a.s. company
Daria Matveeva -
Analýza konkurence na trhu expresních balíkových služeb z pohledu DHL Express s.r.o.
Markéta Miková -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
Tomáš Karchutňák