Gustavo Nuno MAGALHAES MENDONCA

Diplomová práce

Project of Expanding Student Agency' Company Model to Portugal

Project of Expanding Student Agency´ Company Model to Portugal
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt expanze společnosti Student Agency na portugalský trh. Teoretická část diplomové práce charakterizuje řízení a budování značky. Zaměřuje se převážně na aspekty hodnoty značky, prvky značky, identitu značky, interna-cionalizaci značky a globální strategii značky. Praktická část práce je rozdělena na dvě části. První část tvoří analýza společnosti Student …více
Abstract:
The goal of this thesis is to create a project of expanding Student Agency? company model to Portugal. The theoretical part of this thesis is related to brand management and brand building. It mainly concerns the aspects of brand equity, elements and identity, as well as the management of brands in new markets and global brand strategies. The practical part of this work is divided in two. The first …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 22659

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAGALHAES MENDONCA, Gustavo Nuno. Project of Expanding Student Agency' Company Model to Portugal. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe