Využití Google Analytics pro marketing firmy – Bc. Iuliia Kuzmina
Bc. Iuliia Kuzmina
Master's thesis
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Use of Google Analytics in a company marketing
Abstract:
Tématem diplomové práce je Využití Google Analytics pro marketing firmy. Cílem této diplomové práce je posoudit možnosti využívání Google Analytics pro podporu marketingových aktivit firmy. Společnost, která bude představena v rámci práce existuje od roku 2005 a poskytuje svoje služby v cestovním ruchu. Po získání a analyzování dat ze statistik společnosti a za pomocí Google Analytics této společnosti …moreAbstract:
The object of this Master Thesis is the use of Google Analytics in company marketing. This thesis aims to assess the possibilities of using Google Analytics to support the company's marketing approaches. The company introduced in this work has existed since 2005 and provides its services in tourism. After obtaining and analyzing data from the company's statistics and with the help of Google Analytics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/s5iqa/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout