Illia Volkhin

Bakalářská práce

Design značky oblečení a infografických potisků

Design of clothing brand and infographics prints
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy současné tendence potisku triček, konkurence a preferenci zákazníka navrhnout značku zastřešující konceptuální propojení oděvního průmyslu s autorskými motivy infografik přenesených na textil za výužití technologii digitiálního nebo sublimačního tisku nebo strojního vyšívání na textil. Tato značka je konceptem spojení oděvního průmyslu a informační …více
Abstract:
The aim of this thesis is based on the analysis of the current trend of printing T-shirts, competition and customer preference to design a brand covering the conceptual connection of the clothing industry with copyright motifs of infographics transferred to textiles using digital or sublimation printing or embroidery on textiles.This brand is a concept of combination of clothing industry and information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2020
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Martin Voldřich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78802

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi

Práce na příbuzné téma