Software pro podporu geometrie a algebry Geogebra na mobilní platformě – Bc. Marek Bezděčka
Bc. Marek Bezděčka
Master's thesis
Software pro podporu geometrie a algebry Geogebra na mobilní platformě
Software Support for the Geogebra Geometry and Algebra on a Mobile Platform \nl{}
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi využití softwaru při výuce algebry a geometrie na základních a středních školách. Zvolen byl software pro dynamickou geometrii GeoGebra. Jako prostředek pro jeho běh, pak byla zvolena mobilní platforma tablet. Byla provedena analýza dostupných metodických materiálů, určených k výuce na středních a základních školách, a zjištěno jejich potencionální využití spolu …moreAbstract:
This master's thesis deals with the possibilities of using software in the teaching of algebra and geometry at primary and secondary schools. Dynamic geometry software GeoGebra was selected. As a means for its running, was selected mobile platform - tablet. An analysis of the available methodological materials intended for teaching at primary and secondary schools was made, and found their potential …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Accessible from:: 16. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEZDĚČKA, Marek. \textit{Software pro podporu geometrie a algebry Geogebra na mobilní platformě}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Applied Informatics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/314x4y/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bezděčka, Marek. Software pro podporu geometrie a algebry Geogebra na mobilní platformě. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Engineering Informatics / IT Education at Secondary Schools