Strategická analýza společnosti RECYPNEU, s. r. o. – Miluše MARKOVÁ
Miluše MARKOVÁ
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti RECYPNEU, s. r. o.
Strategy analysis of the company RECYPNEU, s. r. o.
Anotace:
Cílem této práce je vysvětlení metody strategické analýzy. Poté její praktická aplikace na společnost RECYPNEU, s.r.o. Společnost se zabývá materiálovou recyklací použitých pneumatik a gumového odpadu. Na závěr bude navrženo určité doporučení, jak by tato společnost mohla dál rozvíjet své dovednosti, které pro ni znamenají výhody a tím rozvíjet svou konkurenceschopnost.Abstract:
Aim of this work is an explanation of a strategic analysis method which is a method that uses strategic control and consequently its practical application in RECYPNEU, Ltd. The sphere of business of this company is a material recycling of used tyres and a rubber waste. In the end, some recommendations for further development of skills meaning advantages for this company and thus even better competitive …víceKlíčová slova
strategieKlíčová slova
strategická analýzaKlíčová slova
zdrojeKlíčová slova
externí analýzaKlíčová slova
interní analýza
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/4435
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
- Vedoucí: Ing. Jiří Zima, Ph.D., MRCVS
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARKOVÁ, Miluše. \textit{Strategická analýza společnosti RECYPNEU, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/317njh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomickáhttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Strategy evaluation of China Southern Airlines
Zhiyuan Zhang -
Implementation of Strategy Through Balanced Scorecard Method
Daniela Kharroubi -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
An Economic Analysis of the Development of a Selected Company before and during the COVID-19 Crisis
Jakub Paterna -
Strategic Analysis of Volkswagen in the German market
Farhad Mammadov