BcA. Mgr. Irena Iškievová
Bachelor's thesis
Motivace ke čtení
Motivation to read
Abstract:
Práce se zabývá motivací ke čtení neslyšících dětí. Popisuje, jaký vliv má na jejich motivaci působení rodiny a školy a divadlo. Věnuje se tématům jako je komunikace, čtenářská gramotnost, divadlo pro děti. Cílem této práce je zjistit, jak dostatečně motivovat neslyšící k četbě. Dalším cílem je nastínit způsob, jak rozvíjet předčtenářské a čtenářské dovednosti.Abstract:
The work deals with the motivation to read to deaf children. It describes effects of thein motivation influenced by family, school and theatre. It deals with topics such as communication, literacy and children´s theatre. The aim of this work is to determine how to motivate the deaf to read. Another target is to outline a way how to develop pre-reading and reading skills.Keywords
Komunikace čtenářská gramotnost motivace ke čtení divadlo pro děti loutkové divadlo pohádka divadlo ve specifických skupinách neslyšící neslyšící děti Communication reading literacy motivation for reading theater for childer puppetry fairytale theatre in specific groups deaf people deaf children
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2014
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/ca6cb/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2014
- Supervisor: doc. MgA. Marie Jirásková, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Veronika Broulíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/ca6cb/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of TheatreBachelor programme / field:
Dramatic Arts / Drama Education for the Deaf
Theses on a related topic
-
Divadlo actor-specific: Downův syndrom jako divadelní stylizace
Jitka Vrbková -
Objevování vnitřní krajiny divadelní tvorba ve specifické skupině - divadlo jako jedna z možností, jak pomoci lidem s postižením k jejich seberealizaci, k možnosti být sám sebou a být celistvý
Vladimír Novák -
Divadlo Vlasty Buriana ve 30. - 40. letech minulého století
Kathrin HORSKÁ -
1. Teoretická část:\nl{}71 let fotografování divadla ve Zlíně\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Umělecké a uměleckořemeslné produkty\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Ztratil jsem svou tvář
Jan Pospíšil -
Světlo a tma ve fyzickém divadle na příkladu práce choreografky Karine Ponties
Zuzana Režná -
Unterschiede in der Motivation zum Lernen von Englisch und Deutsch unter Schülern an der Grundschule Lidická in Hrádek nad Nisou
Fabián ŠULA -
Reading Activities for the Basic Schools
Jana Janečková -
Divadlo HRA - divadlo pro děti s dětmi
Tereza Lukášová