Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací – Bc. Žaneta Vlasáková
Bc. Žaneta Vlasáková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Marketing communication of selected non-profit organizations
Anotace:
Zvolené téma bakalářské práce nese název Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací. Proto se tato práce věnuje problematice marketingové komunikace dvou organizací neziskového sektoru. Hlavním cílem v této práci je, na základě provedených analýz, vyhodnotit efektivitu stávajících marketingových nástrojů, které organizace využívají ke své komunikaci. Teoretická část práce je zaměřena …víceAbstract:
The chosen topic of the bachelor thesis is entitled Marketing communication of selected non-profit organizations. Therefore, this work is devoted to the issue of marketing communication of two organizations of the non-profit sector. The main goal of this work is, based on the performed analyses, to evaluate the effectiveness of existing marketing tools that organizations use for their communication …víceKlíčová slova
Marketing marketingová komunikace marketingové nástroje reklama SWOT analýza public relations sociální marketing fundraising nezisková organizace neziskový sektor marketing communication marketing tools advertisement SWOT analysis social marketing non-profit organization non-profit sector
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p4iec/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jindřiška Kabele
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová