Bc. Žaneta Vlasáková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací

Marketing communication of selected non-profit organizations
Anotace:
Zvolené téma bakalářské práce nese název Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací. Proto se tato práce věnuje problematice marketingové komunikace dvou organizací neziskového sektoru. Hlavním cílem v této práci je, na základě provedených analýz, vyhodnotit efektivitu stávajících marketingových nástrojů, které organizace využívají ke své komunikaci. Teoretická část práce je zaměřena …více
Abstract:
The chosen topic of the bachelor thesis is entitled Marketing communication of selected non-profit organizations. Therefore, this work is devoted to the issue of marketing communication of two organizations of the non-profit sector. The main goal of this work is, based on the performed analyses, to evaluate the effectiveness of existing marketing tools that organizations use for their communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Jindřiška Kabele
  • Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní