Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové – Lucie LIŠKOVÁ
Lucie LIŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové
Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové
Abstract:
This bachelor thesis consists of two parts. In the theoretical part the customers are in focus. Their importance and role in company is described and so is the change in perception of them. Further in this part the attention is paid to marketing research itself and the marketing research process. The individual stages of the process are described and special attention is paid to questioning and questionnaire …viacAbstract:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na zákazníky, jejich význam a roli ve společnosti. Také je zde popsána změna vnímání zákazníka z pohledu společností. Dále se tato část věnuje marketingovému výzkumu a jeho procesu. Jsou zde popsána jeho jednotlivá stadia a zvýšená pozornost je věnována dotazovaní jako způsobu získávání informací. Ve druhé části je analyzována spokojenost …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010
Identifikátor:
13928
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Petra Kressová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LIŠKOVÁ, Lucie. \textit{Analysis of Customers$\{\backslash$crq$\}$ Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/31df47/.
Jak správně citovat práci
LIŠKOVÁ, Lucie. Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla