Návrh marketingové komunikace pro kosmetickou společnost – Vladimíra Jasoňková
Vladimíra Jasoňková
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace pro kosmetickou společnost
The Design of Marketing Communication for a Cosmetic Company
Anotace:
Cílem mé diplomové práce bylo posoudit marketingovou komunikaci společnosti Avon Cosmetics, s. r. o., zjistit, jak tato komunikace působí na zákazníky a na základě jejich postojů navrhnout změny ve firmě. Provedla jsem marketingový výzkum. Zanalyzovala jsem primární a sekundární data týkající se marketingové komunikace. Výsledky výzkumu jsou zpracovány formou tabulek a grafů. Závěrečné návrhy a doporučení …víceAbstract:
The aim of my diploma thesis was to assess the marketing communication of Avon Cosmetics Ltd., to find out how this communication affects customers and based on their attitudes to propose changes in the company. I did the marketing research. I analyzed primary and secondary data related to the marketing communication. The research results are processed by the form of the tables and the graphs. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85399
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Martina Steinová
- Oponent: Hana Vondráková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev