Ing. Tatia Tchkonia

Diplomová práce

HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)

HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Abstract:
The present study regarding digitalization in recruitment and the requirement of digitalization in recruitment is the most important study considering the present scenario. The study has covered various aspects and the study has used the contingency theory and the technology acceptance model. The data has been collected through the secondary method of data collection and the data analysis has been …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
  • Vedoucí: Ph.D. Kristina Lenkova
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication