HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting) – Ing. Tatia Tchkonia
Ing. Tatia Tchkonia
Diplomová práce
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Abstract:
The present study regarding digitalization in recruitment and the requirement of digitalization in recruitment is the most important study considering the present scenario. The study has covered various aspects and the study has used the contingency theory and the technology acceptance model. The data has been collected through the secondary method of data collection and the data analysis has been …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/onkt7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedoucí: Ph.D. Kristina Lenkova
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Human Resource Management in the Organization
Kamshat Moldagaliyeva -
The critical importance of the HR business partner: business partnering as a HR role
Shengzhi Qiu -
The Present and Future of Strategic Human Resource Management in Business Practice
Emin Khankishiyev -
HR marketing v mezinárodním podniku
Eliška Matuštíková -
Potential of Artificial Intelligence for Human Resource Management at Škoda Auto a.s.: Identifying Employee Development Needs
Petr Hložek -
Human Resource Management v neziskové organizace Erasmus Student Network Liberec
Michaela Pelantová -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro