Bc. Katarína Chovancová

Diplomová práce

Marketingový koncept firmy

Marketing concept at company
Abstract:
This master thesis deals with marketing concept at company Hotel sv. Michal***. The aim of this work is to analyze the current position of the company and its marketing concept. The main goal of the analysis in the analytical part is to gather all the neccessary information to recommend changes that need to be done to create a marketing concept which will be efficient and will help maintain the company …více
Abstract:
Diplomová práca sa zameriava na marketingový koncept firmy Hotel sv. Michal***. Cieľom práce je analýza súčasného postavenia firmy a jej marketingového konceptu. Cieľom analýzy v analytickej časti práce je získať potrebné informácie na doporučene potrebných zmien a vytvorenie celkového konceptu za účelom zvyšovania efektivity a udržania pozície firmy na trhu. Teoretická časť práce je zameraná najmä …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2021
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/et5bu/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví