Marketingový koncept firmy – Bc. Katarína Chovancová
Bc. Katarína Chovancová
Diplomová práce
Marketingový koncept firmy
Marketing concept at company
Abstract:
This master thesis deals with marketing concept at company Hotel sv. Michal***. The aim of this work is to analyze the current position of the company and its marketing concept. The main goal of the analysis in the analytical part is to gather all the neccessary information to recommend changes that need to be done to create a marketing concept which will be efficient and will help maintain the company …víceAbstract:
Diplomová práca sa zameriava na marketingový koncept firmy Hotel sv. Michal***. Cieľom práce je analýza súčasného postavenia firmy a jej marketingového konceptu. Cieľom analýzy v analytickej časti práce je získať potrebné informácie na doporučene potrebných zmien a vytvorenie celkového konceptu za účelom zvyšovania efektivity a udržania pozície firmy na trhu. Teoretická časť práce je zameraná najmä …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/et5bu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Kongresový cestovný ruch a hotely
Lukáš Orinčák -
Cestovný ruch v rámci EÚ
Marianna Babušková -
Cestovný ruch v rámci Európskej Únie
Marianna Babušková -
Innovations in the Hospitality/tourism sector
Matej Križko -
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Herné štúdio Amanita Design a stratégia v internetovom marketingu
Lukáš Nagy