Vývoj a zavádzanie nových produktov. – Lucia URBANČOKOVÁ
Lucia URBANČOKOVÁ
Bakalářská práce
Vývoj a zavádzanie nových produktov.
New Product Development and Introduction process.
Anotace:
Tato bakalárska práca pojednáva o procese vývoja nových produktov a ich uvádzania na trh. Práca je rozdelená do troch celkov. Prvý z nich sa zaoberá procesom vývoja a uvedenia nových výrobkov na teoretickej úrovni. Druhý celok je venovaný predstaveniu spoločnosti Lybar, a.s. ako tradičného českého výrobcu a analyzovaniu vnútropodnikového systému vývoja a uvádzania výrobkov pomocou SWOT analýzy. V tretej …víceAbstract:
This Bachelor?s thesis focuses on new product development and introduction process. It is divided into three parts. The first of them involves the development and introduction process in theoretical level. The second part is dedicated to introduction of Lybar a.s. as Czech traditional producer and intercompany methods of new products development through SWOT analysis. The analysis of new Lybar hair …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
URBANČOKOVÁ, Lucia. Vývoj a zavádzanie nových produktov.. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životní cyklus výrobku - případová studie ve společnosti ELEKTRO-LUMEN, s.r.o.
Mária Lazíková