Lucia URBANČOKOVÁ
Bachelor's thesis
Vývoj a zavádzanie nových produktov.
New Product Development and Introduction process.
Abstract:
Tato bakalárska práca pojednáva o procese vývoja nových produktov a ich uvádzania na trh. Práca je rozdelená do troch celkov. Prvý z nich sa zaoberá procesom vývoja a uvedenia nových výrobkov na teoretickej úrovni. Druhý celok je venovaný predstaveniu spoločnosti Lybar, a.s. ako tradičného českého výrobcu a analyzovaniu vnútropodnikového systému vývoja a uvádzania výrobkov pomocou SWOT analýzy. V tretej …moreAbstract:
This Bachelor?s thesis focuses on new product development and introduction process. It is divided into three parts. The first of them involves the development and introduction process in theoretical level. The second part is dedicated to introduction of Lybar a.s. as Czech traditional producer and intercompany methods of new products development through SWOT analysis. The analysis of new Lybar hair …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2010
- Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
URBANČOKOVÁ, Lucia. \textit{Vývoj a zavádzanie nových produktov.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/31kb29/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
URBANČOKOVÁ, Lucia. Vývoj a zavádzanie nových produktov.. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životní cyklus výrobku - případová studie ve společnosti ELEKTRO-LUMEN, s.r.o.
Mária Lazíková