Klíčové kompetence k učení a motivace žáků střední odborné školy k dalšímu vzdělávání v oboru (ze zkušeností na Střední škole polytechnické, Olomouc) – Bc. Pavel PRUCEK
Bc. Pavel PRUCEK
Diplomová práce
Klíčové kompetence k učení a motivace žáků střední odborné školy k dalšímu vzdělávání v oboru (ze zkušeností na Střední škole polytechnické, Olomouc)
Key competences to learning and motivation of the students of a vocational school to following education in their field (from the experience at Secondary Polytechnic School, Olomouc)
Anotace:
Ve své diplomové práci se zaměřuji na motivace žáků Střední školy polytechnické Olomouc k dalšímu vzdělávání v oboru, zvláště ke studiu nástavbového maturitního oboru. Zabývám se tím, zda motivace žáků ke vzdělávání a jejich postoji k dalšímu vzdělávání a celoživotnímu vzdělávání jsou ovlivňovány naplňováním školního vzdělávacího programu a kompetencemi žáků k učení.Abstract:
In his dissertation he focuses on the motivation of students of the Secondary Polytechnic School in Olomouc to further studies in their field, especially to the follow-up study ended by a secondary school-leaving exam. It deals with the influence of education according to the school educational program on the learning abilities of students, their attitudes to further studies or lifelong learning.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zveřejnit od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. PaedDr. Václav Klapal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRUCEK, Pavel. \textit{Klíčové kompetence k učení a motivace žáků střední odborné školy k dalšímu vzdělávání v oboru (ze zkušeností na Střední škole polytechnické, Olomouc)}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/31mcmt/.
Jak správně citovat práci
PRUCEK, Pavel. Klíčové kompetence k učení a motivace žáků střední odborné školy k dalšímu vzdělávání v oboru (ze zkušeností na Střední škole polytechnické, Olomouc). Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školy / Učitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školy
Práce na příbuzné téma
-
Aktivita žáků ve výuce technologie v učebním oboru Stravovací a ubytovací služby (kuchařské práce)
Miroslava Kočířová -
Fitness jako volnočasová aktivita (mladistvých)
Pavlína Šmerdová -
Sport jako volnočasová aktivita žáků SŠ
Karolína Ondrová -
Aktivita žáků ve výuce ošetřovatelství
Barbora Midlochová -
Motivace učitelů k využívání edukačních programů kulturních institucí.
Ľubica Vojtíšková -
Podíl učitele praktického vyučování na zvyšování motivace a zájmu o obor
Petr Samec -
Podíl učitele praktického vyučování na zvyšování motivace a zájmu o obor
David Herolt -
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Veronika Samcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva