Definování očekávaných přínosů značky „Království – Jestřebí hory“ v regionu a podpora MAS při jejím zavádění – Bc. Petr Javorský
Bc. Petr Javorský
Master's thesis
Definování očekávaných přínosů značky „Království – Jestřebí hory“ v regionu a podpora MAS při jejím zavádění
Definition of brand's expected benefits "Království - Jestřebí hory" in the region and support of LAG with establishing of the brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá regionálním značením a jeho vnímáním ze strany spotřebitelů i uživatelů. Výsledky práce jsou zachyceny tak, aby byly uchopitelné a mohly dále sloužit jako podklad pro efektivní řízení nově vznikající regionální značky Království - Jestřebí hory.Cílem práce bylo získání komplexního pohledu na problematiku vnímání přínosu regionálních značek a regionálních produktů jak ze strany …moreAbstract:
Thesis describes regional branding and its perception by the consumers and users. The results of the thesis are presented in such way that they can be grasped and further used as a foundation for effective management of the newly created regional brand “Kingdom – Jestřebí hory”.The goal of the thesis was to gain complex overview on the issues of perception of regional brands and regional products from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Václav Hejnák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAVORSKÝ, Petr. \textit{Definování očekávaných přínosů značky „Království – Jestřebí hory“ v regionu a podpora MAS při jejím zavádění}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Agrobiology, Food and Natural Resources. 2020. Available from: https://theses.cz/id/31r978/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Agrobiology, Food and Natural ResourcesMaster programme / field:
Rural Development and Agriculture / Development of Rural Areas
Theses on a related topic
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
Jaroslava Krulišová -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (případová studie)
Miroslav Chlumský -
Moravský kras – regionální produkt. K problematice současné rukodělné výroby
Jindřiška Olbrechtová -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Flajšmanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights