Analysis of Relationship between Czech On-line Banking and Client Satisfaction – JieWang Yan
JieWang Yan
Bakalářská práce
Analysis of Relationship between Czech On-line Banking and Client Satisfaction
Abstract:
In the last 10 years, as the rapid development of technology has touched and covered banking business, various countries have gradually developed online banking, which is to realize online banking business through electronic technology. In the Czech Republic, online banking business has gradually become popular among banks, however, it also intensifies the competition of online banking business …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Rumánková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
YAN, JieWang. \textit{Analysis of Relationship between Czech On-line Banking and Client Satisfaction}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/31spu1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
14. 3. 2021